2015(e)ko apirilaren 24(a), ostirala

Eider eta errege lehoia


Kaixo, ni Eider naiz eta Errege Lehoia antzerkiari buruz hitz egingo dizuet:

Oporretan nengoen Castro Urdialesen, Kantabriako herri batean; zen ostiral bat eta niri arraroa iruditu zitzaidan nire aitak Bilbora joan nahi zutela.

Nire etxea Bilbon dago, Euskadin Bizkaiko hiriburuan. Etxera iritzi ginen bazkalorduan. Bazkalduta gero eseri nintzen sofan, telebista pizka bat ikusteko eta bat-batean nire ama esan zidan:


-      Eider, zer egiten duzu hor, altxatu oraintxe bertan eta hortzak garbitu  !
-      Bai ama…

Hortzak garbitzera joan nintzen eta esan zidan nire amak berriro:
- Ahal didazu utzi zure ilea ikusten, mesedez?
-      Bai ama…
Berriro utzi nion eta egin zidan txirikorda polit-polit bat.
Nik ez nuen ulertzen zergatik egin behar zituen gauza horiek, planak tv-a ikustea baziren eta.
Orduan nire lehengusinak, nire izeko eta nire lehengusinaren lagun bat ikutu zuten txirrina. Nik neukan gauza batzuk beraientzako eta jaitsi nintzen ematera, bat-batean esan zidan nire lehengusina:
-      Nahi ahal duzu Madrilera gurekin etorri?
-      Noiz?
-      Oraintze bertan!!!!!!!!!!!!
-      Baiiiiii, baina zertara?
-      Errege Lehoi antzerkia ikusteko, gainera gaur gauean izango da antzerkia
-      Gau honetan? baina…maleta egin behar dut!!
Bolta eman nintzen eta… nire anaia atarian MALETA PRESTATUAREKIN itxaronez!!
Denok zekiten nik izan ezik.
Kotxean sartu ginen eta piti-piti lau ordu iraun ginen Madrilera ailegatzeko. Madril Madrilgo komunitatearen hiriburua da.
Antzerkia asko gustatu zitzaidan eta izugarri pasatu ginen. (Eider)
Ez dut inoiz ahaztuko








4 iruzkin: